Veelgestelde vragen

 

BESTELLEN EN BEZORGEN

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaatsen in de onze webwinkel is heel eenvoudig. Zoek het artikel van je keuze in de webwinkel. Geef rechts naast de foto het gewenste aantal aan. Druk daarna op de button ''winkelwagen''. Als je klaar bent met winkelen, klikt je rechtsboven op ''winkelwagen''. Je kunt je bestelling controleren. Bent je klaar met bestellen? Druk dan op de button "bestelling afronden". Op deze pagina kunt je je gegevens vullen en de gewenste betaal- en leverwijze aangeven.

 

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Als je bestelling geplaatst is, krijg je van ons een e-mail met de bevestiging van je bestelling. In een aparte e-mail ontvang je de factuur van de bestelling. 
Ook krijg je een afsluitende pagina te zien, waarop je bedankt wordt voor de bestelling. Zie je deze pagina niet? Dan is je bestelling niet gelukt. Neem in dat geval contact met ons op via het contactformuliertelefonisch +31 (0)6 29 236 680 of per mail naar info@stoerenkrachtigwonen.nl

 

Ik heb geen bevestiging en factuur via e-mail gekregen. Hoe weet ik of mijn bestelling wel of niet geplaatst is?

Als je de bevestiging en factuur niet in je postvak kunt vinden, is het mogelijk dat de e-mails tussen je ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Is dit niet het geval, neem dan contact met ons op via het contactformulier, telefonisch +31 (0)6 29 236 680 of per mail naar info@stoerenkrachtigwonen.nl.

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling inzien?

Het is op dit moment nog niet mogelijk de status van je bestelling in je gebruikersaccount in te zien. 

 

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Je kunt je bestelling gedurende het hele bestelproces nog wijzigen. Je kunt dan nog terug naar je winkelwagen om aanpassingen te doen. Op het moment dat de kassabon en orderbevestiging getoond worden, is de bestelling niet meer omkeerbaar.

 

Kan ik het afleveradres van een bestelling wijzigen?

Na het afronden van je bestelling, is het niet meer mogelijk het afleveradres te wijzigen. Je kunt voor de volgende bestelling je adres wijzigen in je account.

 

Wat gebeurt er als ik mijn bestelling niet op kom halen bij het PostNL Servicepunt?

Na 2 mislukte aanbiedpogingen op het opgegeven adres wordt je bestelling naar PostNL Servicepunt bij je in de buurt gebracht. Je krijgt dan een kennisgeving in je brievenbus. Als je de bestelling na 3 weken niet opgehaald heeft, wordt de bestelling retour gezonden aan Stoer & Krachtig Wonen. Je ontvangt dan je aankoopbedrag en de betaalde verzendkosten terug, wel onder inhouding van de verzendkosten van de retourzending,

 

BETALEN

Zijn genoemde prijzen inclusief of exclusief btw?

Alle genoemde prijzen van producten in de webwinkel zijn inclusief btw en exclusief verzendkosten.

 

Zijn mijn gegevens veilig tijdens het betalen in de Stoer & Krachtig Wonen Webwinkel?

Tijdens het afhandelen van je betaling worden je gegevens beveiligd door de Stichting Mollie Payments. Stichting Mollie Payments is een payment service provider en handelt iDEAL-betalingen (en betalingen via een aantal andere betaalmethodes) af voor een groot aantal internetbedrijven. Het kan dus goed zijn dat je ergens op internet een product of dienst hebt aangeschaft en dat Mollie deze betaling heeft verwerkt. Doordat de gelden eerst bij Mollie terecht komen zie je deze naam op jouw bankafschrift.
Mollie is geautoriseerd door De Nederlandsche Bank als betaalinstelling onder de Europese Verordening van de Payment Services Directive/PSD. Alle gelden die Mollie collecteert voor haar klanten komen binnen bij de Stichting Mollie Payments, en worden ook door deze stichting overgeboekt naar de webwinkelier. Dit is een zogeheten “stichting derdengelden” die is gelieerd aan Mollie. Deze constructie is opgezet om ervoor te zorgen dat de gelden te allen tijde zijn gewaarborgd. Zelfs bij een eventueel faillissement van Mollie krijgt de winkelier zijn geld.

 

OVERIGE VRAGEN

Ik woon niet in Nederland, kan ik evengoed bestellen?

Je kunt ook artikelen bestellen als je woonachtig bent in België.

 

Mijn product is defect aangekomen, wat moet ik doen?

Wanneer je bestelling defect is aangekomen, neem je direct contact op met ons. Dit kan telefonisch +31 (0)6 29 236 680 of per mail naar info@stoerenkrachtigwonen.nl.

 

Wat is een maatwerkproduct?

Een maatwerkproduct is een product gemaakt volgens je specifieke wensen. Dit maakt het product uniek.

 

Ik wil een product in een andere kleur/afmeting dan in de webshop staat afgebeeld.

Er is heel veel mogelijk! Neem daarom contact met ons op. Dat kan telefonisch +31 (0)6 29 236 680, per mail info@stoerenkrachtigwonen.nl. of via het contactformulier.
Natuurlijk kun je ook langskomen in onze showroom/werkplaats: Zilkerduinweg 68, 2191 AM  DE ZILK.
De showroom is open op afspraak.

 

Wat is de regeling met betrekking tot garantie?

De wettelijke garantie is van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.